12.10.2017, 00:00

Volkswagen ide cestou predaja cez internet

Gigant z Wolfsburgu chce zdvojnásobiť výnosy z distribučnej siete.

Volkswagen ide cestou predaja cez internet
Zdroj: netcarschow

Konsolidácia nákladov. Aj to sleduje nemecký automobilový koncern Volkswagen plánovaným zredukovaním distribučnej siete. Chce sa sústrediť predovšetkým na internetový predaj a zároveň zvýšiť ziskovosť a efektivitu súčasnej distribučnej siete. Tá má v Európe aktuálne až tritisíc pobočiek, pričom automobilka avizovala, že má v pláne zredukovať až desať percent predajnej siete. „V poslednom čase môžeme u všetkých výrobcov sledovať snahu o optimalizáciu efektivity predajných miest a znižovanie časovej náročnosti pri predaji či servise vozidiel,“ tvrdí finančný analytik spoločnosti Finlord Boris Tomčiak.

Desaťpercentný škrt
Z celkového počtu predajných miest tritisíc je na Slovensku 22 oficiálnych predajných miest, kde si zákazníci môžu autá tejto značky kupovať. Ako priznala samotná automobilka, jej priemerný výnos z jedného distribučného miesta je jedno percento. Podľa člena predstavenstva zodpovedného za predaj a marketing Jürgena Stackmanna má automobilka v pláne z jedného predajného miesta v budúcnosti zvýšiť výnos na dve percentá a tiež dosiahnuť zvýšenie predajnej a

Nenechajte sa obmedzovať

Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu HN. Pokiaľ si ho chcete dočítať do konca, predplaťte si jeden z troch nasledujúcich balíkov

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.