StoryEditor

Volkswagen ide cestou predaja cez internet

12.10.2017, 00:00
Gigant z Wolfsburgu chce zdvojnásobiť výnosy z distribučnej siete.

Konsolidácia nákladov. Aj to sleduje nemecký automobilový koncern Volkswagen plánovaným zredukovaním distribučnej siete. Chce sa sústrediť predovšetkým na internetový predaj a zároveň zvýšiť ziskovosť a efektivitu súčasnej distribučnej siete. Tá má v Európe aktuálne až tritisíc pobočiek, pričom automobilka avizovala, že má v pláne zredukovať až desať percent predajnej siete. „V poslednom čase môžeme u všetkých výrobcov sledovať snahu o optimalizáciu efektivity predajných miest a znižovanie časovej náročnost...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-17 16:00:00 - Feat.: - Title: Zistenie HN: elektrické Porsche v Bratislave sa už vyrába. Fabrika aktuálne pracuje na „vychytávaní múch“ 02 - Modified: 2024-04-17 09:36:15 - Feat.: - Title: Nová povinnosť pre autá od júla 2024: Znamená stopku pre obľúbené fiaty i porsche 03 - Modified: 2024-04-15 11:40:00 - Feat.: - Title: Číňania dotácie popierajú. Ich autá si držia náskok vďaka inováciám i dokonalej výrobe 04 - Modified: 2024-04-12 14:35:08 - Feat.: - Title: Ako je to s krachom top zamestnávateľa? Poplašné správy zmietol zo stola novým rekordom 05 - Modified: 2024-04-11 17:28:20 - Feat.: - Title: Šéf VW pre HN: Najlepší zamestnanec je Slovák. Iné riešenie ako dovoz pracovnej sily však aktuálne nie je
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. apríl 2024 14:15