Diskontný predajca v novom spote uvádza, že má lacnejšie výrobky ako konkurencia.
Nemecký reťazec Lidl vo svojej novej reklamnej kampani pritvrdil. Svoje vlastné produkty porovnáva s konkrétnymi výrobkami od konkurencie, a to v jednom reklamnom spote. Nájdeme v nich dva kečupy, dve čokolády či dva jogurty. Podľa reťazca sú zásadne odlišné len v jednom aspekte.
„Realizovaný prieskum ukázal, že spotrebiteľom chutia výrobky privátnych značiek Lidl, aj produkty známych značiek. Podstatný rozdiel nespočíva v chuti, ale v cene daných výrobkov,“ tvrdí pre HN hovorca reťazca Tomáš Bezák. Prieskum, ktorý predchádzal kampani, sa podľa Lidlu realizoval na vzorke 1 200 respon...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť
02 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety
03 - Modified: 2024-03-31 08:35:57 - Feat.: - Title: Retail parky sa stávajú čoraz atraktívnejšie pre investorov aj nájomcov. Bolo ich skolaudovaných 19
04 - Modified: 2024-03-18 12:05:12 - Feat.: - Title: Slovenka je riaditeľkou z nórskeho Woltu a hovorí: Teplé obedy tu neexistujú, domov si doručujú aj náradie
05 - Modified: 2024-03-06 08:35:03 - Feat.: - Title: Po roku poklesov prišiel rast. Tržby v maloobchode v januári 2024 medziročne stúpli