StoryEditorĽudia u nás zarábajú lepšie. V obchode ich už nezaujíma iba cena
Slováci sa stále viac zameriavajú na regionálne produkty, hovorí Richard Bendík z vedenia slovenského Kauflandu.
Na pulty v našich obchodoch sa začínajú vracať lokálne potraviny. Aké riziká so sebou prináša zameranie sa na regionálny sortiment a je oň vlastne záujem? Na tieto aj ďalšie otázky v štúdiu HNtelevízie odpovedal riaditeľ nákupu a marketingu Kaufland Slovenská republika Richard Bendík.
01 - Modified: 2024-03-27 10:21:05 - Feat.: - Title: PREHĽAD Otváracích hodín obchodov počas Veľkej noci: Kde nakúpiš aj počas sviatkov?
02 - Modified: 2024-03-28 06:36:45 - Feat.: - Title: Túto chybu už viac neurobte. Častý zlozvyk ohrozuje životné prostredie aj vašu kuchyňu
03 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov
04 - Modified: 2024-03-12 23:00:00 - Feat.: - Title: Vyznanie lásky pri nákupoch? Áno, vyberajte si slovenské potraviny
05 - Modified: 2024-02-16 17:14:38 - Feat.: - Title: Bitka reťazcov na Slovensku: Lidl pritvrdil, Billa aj Jednota sú pre novú taktiku v pozore