Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
07.10.2021, 00:00

Manažérka HR: V online priestore sa vytráca spontánna komunikácia

Personalisti sa v čase pandémie museli popasovať s výzvami súvisiacimi nielen s pohovormi, ale aj so školeniami nových zamestnancov. Niektoré z postupov si však už osvojili nastálo, hovorí Ľubomíra Lukáčová zo spoločnosti Philip Morris International.

Manažérka HR: V online priestore sa vytráca spontánna komunikácia
Zdroj: Dreamstime

Akým spôsobom ste vo vašej spoločnosti realizovali pohovory počas jednotlivých lockdownov a pandémie?
Veľmi rýchlo sme sa prispôsobili situácii a začali fungovať v online prostredí. Pohovory prostredníctvom videohovorov sme v menšej miere využívali aj predtým. V čase lockdownov a pandémie sa však stali primárnym nástrojom. Koronakríza už nejaký čas trvá, neustále sa tak zlepšujeme a zavádzame nové nástroje, aby sme vytvorili kandidátom čo najvhodnejšie prostredie a porozumeli ich príbehu.

Zamestnávali ste viac alebo menej ľudí v porovnaní s obdobím pred nástupom ochorenia COVID-19?
Keďže naše podnikanie prechádza zmenou, vidíme potrebu podpory nových znalostí a skúseností. Okrem intenzívneho tréningu našich zamestnancov taktiež naberáme ďalších ľudí. Pandémia všetko viac umocnila.

Akým spôsobom sa zmenili postupy vašich výberových konaní, odhliadnuc od toho, že pohovory sa istý čas muse

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.