automobilky, výrobaPavol Funtál
StoryEditorFirmy preplácajú ľudí, začal sa boj o Slovákov
Masívna kampaň sa rozbehla v rádiu, novinách, televízii aj na internete.
Začiatkom jesene sa s náborovými kampaňami na Slovensku roztrhlo vrece. Veľké spoločnosti ako Volkswagen, Jaguar či Amazon si nové posily hľadajú masívnou kampaňou na bilbordoch, v novinách, televízii, rádiu či na sociálnych sieťach. Niektorí dokonca zašli ešte ďalej. „V októbri sa uskutočnila náborová roadshow v 20 mestách po celom Slovensku,“ konštatuje hovorkyňa spoločnosti Volkswagen Slovensko Lucia Kovarovič Makayová.
Firmy k masívnym kampaniam ženie nedostatok pracovnej sily. Veľké spoločnosti tak už nehľadajú len kvalifikovanú pracovnú silu, ale aj ľudí bez praxe v ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-27 14:12:07 - Feat.: - Title: Obchodný gigant Amazon prehral v Európskej únii súd o pozastavení platnosti ustanovení o reklame
02 - Modified: 2024-03-27 15:54:37 - Feat.: - Title: Volkswagenu na Slovensku chýba tento rok až 1 500 zamestnancov. Kritická je situácia so špecialistami
03 - Modified: 2024-03-27 09:32:15 - Feat.: - Title: Podmienky prijatia vysokokvalifikovanej pracovnej sily sa majú zjednodušiť, rozhodla vláda
04 - Modified: 2024-03-23 11:00:00 - Feat.: - Title: Bývalá manželka majiteľa Amazonu rozdáva peniaze. Neziskovkám darovala stovky miliónov, mohla by inšpirovať aj slovenskú vládu
05 - Modified: 2024-03-21 16:14:43 - Feat.: - Title: Paradox s inzerátmi. Firmy hlásia najväčší personálny problém za dva roky, no ľudia zas reagujú extrémne