automobilky, výrobaPavol Funtál
StoryEditorFirmy preplácajú ľudí, začal sa boj o Slovákov
Masívna kampaň sa rozbehla v rádiu, novinách, televízii aj na internete.
Začiatkom jesene sa s náborovými kampaňami na Slovensku roztrhlo vrece. Veľké spoločnosti ako Volkswagen, Jaguar či Amazon si nové posily hľadajú masívnou kampaňou na bilbordoch, v novinách, televízii, rádiu či na sociálnych sieťach. Niektorí dokonca zašli ešte ďalej. „V októbri sa uskutočnila náborová roadshow v 20 mestách po celom Slovensku,“ konštatuje hovorkyňa spoločnosti Volkswagen Slovensko Lucia Kovarovič Makayová.
Firmy k masívnym kampaniam ženie nedostatok pracovnej sily. Veľké spoločnosti tak už nehľadajú len kvalifikovanú pracovnú silu, ale aj ľudí bez praxe v ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-25 22:00:00 - Feat.: - Title: Technológiu nákupov bez pokladní od Amazonu stráži AI. Nakupujúcich nesledujú utajene zamestnanci
02 - Modified: 2024-04-18 22:00:00 - Feat.: - Title: Štát spustil projekt na podporu zamestnávania absolventov. Firmy aj uchádzači si finančne prilepšia
03 - Modified: 2024-04-18 22:00:00 - Feat.: - Title: Pozitívom cudzincov je nasadenie
04 - Modified: 2024-04-17 16:00:00 - Feat.: - Title: Zistenie HN: elektrické Porsche v Bratislave sa už vyrába. Fabrika aktuálne pracuje na „vychytávaní múch“
05 - Modified: 2024-04-17 13:01:54 - Feat.: - Title: Ženy si vyberajú nevhodné odbory. Dobre zvolené STEM odvetvia by im priniesli vyššie platy aj HDP