StoryEditor

„Polovicu z nich by som už ani nenazýval cestou.“ Regionálne vozovky sú vo vážnom stave

02.11.2017, 23:00
Župy musia zo svojich rozpočtov zaplatiť opravy takmer štyroch tisícok kilometrov ciest.

Väčšina navigácií ponúka vodičom možnosť vyhnúť sa plateným autostrádam. Pri regionálnych komunikáciách podobné tlačidlo neexistuje. Do styku s cestami II. a III. triedy prichádza do kontaktu každý vodič. Takmer tretina ciest je pritom v nevyhovujúcom alebo dokonca havarijnom stave. Najviac kilometrov čaká na opravu v Banskobystrickom a Prešovskom kraji. Za ich údržbu sú zodpovedné župy, ktoré na rekonštrukciu hľadajú peniaze vo svojich rozpočtoch. To je však podľa odborníkov často problém....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 02 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút 03 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta 04 - Modified: 2024-04-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Dopravné značky, ktoré musia vodiči dokonale poznať. Mnohí však zaváhajú 05 - Modified: 2024-04-17 16:51:42 - Feat.: - Title: "Iba núdzový personál." Rozsiahly štrajk organizovaný odbormi v Grécku ochromil dopravu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. apríl 2024 04:18