kvalita cestnej premávky, cesty, dopravaPavol Funtál
StoryEditor„Polovicu z nich by som už ani nenazýval cestou.“ Regionálne vozovky sú vo vážnom stave
Župy musia zo svojich rozpočtov zaplatiť opravy takmer štyroch tisícok kilometrov ciest.
Väčšina navigácií ponúka vodičom možnosť vyhnúť sa plateným autostrádam. Pri regionálnych komunikáciách podobné tlačidlo neexistuje. Do styku s cestami II. a III. triedy prichádza do kontaktu každý vodič. Takmer tretina ciest je pritom v nevyhovujúcom alebo dokonca havarijnom stave. Najviac kilometrov čaká na opravu v Banskobystrickom a Prešovskom kraji. Za ich údržbu sú zodpovedné župy, ktoré na rekonštrukciu hľadajú peniaze vo svojich rozpočtoch. To je však podľa odborníkov často problém....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty
02 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút
03 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta
04 - Modified: 2024-04-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Dopravné značky, ktoré musia vodiči dokonale poznať. Mnohí však zaváhajú
05 - Modified: 2024-04-17 16:51:42 - Feat.: - Title: "Iba núdzový personál." Rozsiahly štrajk organizovaný odbormi v Grécku ochromil dopravu