StoryEditor

Ázijské kontajnery zamestnajú bratislavský nákladný prístav

14.11.2017, 23:00
Pre čínsku stranu bolo dôležitým momentom, že terminál v hlavnom meste Slovenska môže zdvojnásobiť kapacity.

Prístav v hlavnom meste musí kvôli vlakom z Číny zvýšiť objem prekladaného tovaru. Terminál Dalian, z ktorého vlak vyrazil, nebude jediný na dovoz tovaru na Slovensko. „V prípade, že naša prvá spolupráca dopadne dobre, je veľká šanca, že k nám bude Čína vypravovať ďalšie vlaky aj z iných terminálov,“ tvrdí Jaroslav Michalco, generálny riaditeľ spoločnosti Slovenská plavba a prístavy.

Otázne kapacity
Podľa odborníkov na dopravu však hlavné mesto Slovenska nemá kapacity na pravidelné kontajnery z najväčšieho štátu východ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 16:34:29 - Feat.: - Title: Rusi opäť zaútočili na Odesu, poškodili zariadenie v dôležitom prístave 02 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 03 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút 04 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta 05 - Modified: 2024-04-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Dopravné značky, ktoré musia vodiči dokonale poznať. Mnohí však zaváhajú
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. apríl 2024 14:40