Predajcovia sa predháňajú v zľavách, no nie všetky sa skutočne oplatia.
Čoraz populárnejším piatkom „Black Friday“ sa začína predvianočný nákupný maratón, počas ktorého sa zľavy v obchodoch šplhajú na maximá. Záujem o čierny piatok z roka na rok stúpa a predajcovia sa doslova predbiehajú v boji o kupujúcich. Niektorí ponúkajú oproti pôvodným aj ceny nižšie o 80 percent. No i v tomto prípade platí staré známe heslo, že čo sa blyští, nemusí byť zlato. Nie všetky ponúkané zľavy sú také výrazné, ako sa zdajú.
Tržby narastajú
Predávajúci zaznamenávajú každoročné zvýšenie záujmu o Black Friday zo strany nakupujúcich. „Zatiaľ čo vlani sa do tejto akcie zapojili najmä predajne s...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-24 10:59:30 - Feat.: - Title: Šéf exportérov: Prezident má otvárať dvere našim firmám v zahraničí. Doteraz sa to nedialo, sú demotivovaní
02 - Modified: 2024-03-18 12:05:12 - Feat.: - Title: Slovenka je riaditeľkou z nórskeho Woltu a hovorí: Teplé obedy tu neexistujú, domov si doručujú aj náradie
03 - Modified: 2024-03-08 09:28:23 - Feat.: - Title: Dokonalý biznis plán? Dvojica študentov prespáva v nehnuteľnostiach, aby majiteľom ukázali, že v nich nestraší
04 - Modified: 2024-03-06 08:35:03 - Feat.: - Title: Po roku poklesov prišiel rast. Tržby v maloobchode v januári 2024 medziročne stúpli
05 - Modified: 2024-03-01 17:35:27 - Feat.: - Title: Slováci musia na potravinách šetriť. Mesačne im z rozpočtu ukroja výrazne viac, ako iným Európanom