generali.de
StoryEditor

Nemecká Generali si vybrala slovenskú on-line agentúru Performics

24.11.2017, 07:15
Autor:
redred

Performics je prvá slovenská on-line agentúra, ktoré začala poskytovať svoje služby pre západoeurópskeho klienta. Na zastrešenie výkonnostného marketingu si ich vybral jeden z najväčších poisťovacích domov v Európe – Generali Nemecko. Je to najväčší úspech slovenskej on-line agentúry na medzinárodnom trhu.

Výkonnostná agentúra Performics, ktorú si vybrala Generali Nemecko v tendri spomedzi štyroch agentúr, zabezpečí pre poisťovňu kompletný performance marketing, od reklamy vo vyhľadávaní cez bannerovú, či YouTube reklamu, platenú reklamu na sociálnych sieťach až po komplexnú programatickú reklamu.

Performics pritom bola jediná agentúra v tendri, ktorá nemá sídlo v západnej Európe. „Vyhrať nebolo jednoduché, ale o to viac sa z nového klienta tešíme. Generali je totiž jeden z najväčších zadávateľov reklamy v Nemecku,“ hovorí Ladislav Suško, Managing director Performics pre Slovensko a Českú republiku.

Podľa oficiálneho stanoviska klienta boli vybraní nielen na základe ceny, ale najmä vďaka prínosu zvolenej stratégie a návrhu riešenia. „Generali zaujala komplexnosť nášho návrhu, bohaté skúsenosti s programatickou reklamou, ako aj dôraz na meranie a vyhodnocovanie kampaní,“ dodáva Suško.

Spolupracovať začali od septembra a digitálny team Performics už pracuje na prvých kampaniach pre nového klienta. „Náš tím je zostavený zo senior špecialistov, ktorí majú za sebou nejednu úspešnú stratégiu, či kampaň. Prístup pri tvorbe kampaní staviame na dlhoročných znalostiach z oblasti online marketingu a poznania potrieb veľkých finančných a poisťovacích značiek,“ vysvetľuje Andrea Svatíková, Head of digital.

„Naša stratégia je vždy priamo na mieru prispôsobená požiadavkám našich klientov. Tie sa samozrejme od seba odlišujú, aj keď napríklad stále zostaneme v poisťovníctve. Dôležitým bodom stratégie je stanovenie základných cieľov a ich postupne napĺňanie. Našou stratégiou, ktorú využívame pre všetkých klientov je proaktivita, flexibilný prístup a neustála komunikácia s klientom,“ dodáva Suško.

menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. apríl 2024 01:23