potraviny, nakupovanie, pandémiaTASR
StoryEditorDrahší obľúbený nápoj či maškrty. Stúpajúce ceny vedia pribrzdiť obchodníci
Výrobcovia jedla nedokážu odolávať zvyšujúcim sa nákladom a situácii sa musia prispôsobiť. Posledné slovo má však predajca, ktorý chce udržať rovnaké cenovky čo najdlhšie.
Stúpajúca inflácia sa odráža prakticky na všetkých tovaroch. Ani výrobcovia potravín už nedokážu vyrovnávať rastúce náklady a množstvo z nich pristupuje k zdražovaniu. Po spoločnosti Nestlé sa tak rozhodol aj výrobca nealkoholických nápojov Kofola. „Aj keď sme sa dlho snažili vyššie výdavky nepremietať do cien, ich ďalší nárast nám už nedovoľuje držať súčasnú cenovú hladinu,“ povedal generálny riaditeľ firmy Daniel Buryš.
Ako prvý to pocíti segment gastra, kde si už od novembra zákazníci prip...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-25 12:15:28 - Feat.: - Title: Indická veľvyslankyňa pre HN: Ste tradičným trhom najmä pre naše textilné, medicínske a obuvnícke výrobky
02 - Modified: 2024-03-24 17:27:14 - Feat.: - Title: Šéf atlantského Fedu očakáva tento rok iba jednu redukciu úrokových sadzieb
03 - Modified: 2024-03-22 23:00:00 - Feat.: - Title: Centrálne banky na úrokovom rázcestí
04 - Modified: 2024-03-24 22:37:38 - Feat.: - Title: V zlých časoch chcem vlastniť zlato. Je to nepochopené aktívum, vraví odborníčka (rozhovor)
05 - Modified: 2024-03-20 07:59:44 - Feat.: - Title: Rast inflácie v Británii sa vo februári spomalil