Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
25.10.2021, 00:00

Rozmáhajúci sa trend: V slovenských mestách pribúdajú menšie nákupné centrá

Pravidlo, že za nákupmi treba ísť do veľkých miest, už neplatí. V posledných rokoch práve pri tých menších vyrastajú nákupné parky, ktoré so sebou prinášajú veľa zaujímavých značiek. Tento trend sa pritom ešte zintenzívnil príchodom pandémie.

Rozmáhajúci sa trend: V slovenských mestách pribúdajú menšie nákupné centrá
Zdroj: Reuters

Pri vchádzaní do väčších či menších miest návštevníkov nesprevádzajú len oznamovacie tabule, ale čoraz častejšie upútajú pozornosť aj menšie nákupné strediská. Snahou investorov je hlavne priniesť zaujímavé značky bližšie k spotrebiteľom a eliminovať tak nutnosť cestovať za nákupmi desiatky kilometrov. Výstavbe a prevádzkovaniu podobných retailových parkov sa dlhé roky venuje aj spoločnosť InterCora, ktorá ich doposiaľ zrealizovala v 17 mestách, napríklad v Malackách alebo Topoľčanoch. Vlastnia strediská na predajnej ploche viac ako 50-tisíc štvorcových metrov.

Za ich pôsobenia preinvestovali desiatk

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.