Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Panika, nálety do potravinových prevádzok či vykupovanie hygienických a dezinfekčných potrieb. Hysterické prejavy zákazníkov sprevádzali prvú vlnu pandémie, s nástupom ďalších postupne odznievali.

V súčasnosti by sa dokonca mohlo zdať, že sektor maloobchodu sa vrátil do predkrízovej podoby. Obchodníci sa predsa na zavádzanie reštrikcií a vládne predpisy pripravili na začiatku a aktuálne už len opakujú naučené postupy.

V praxi je to však úplne inak. „Aj zásadné opatrenia sa oznamujú na poslednú chvíľu a bez diskusie,“ načrtáva jeden z najväčších problémov Martin Krajčovič, predseda Slovenskej aliancie moderného obchodu.

Zmena slovníka

V prvej vlne predajcov potrápila najmä povinnosť vyhradiť hodiny určené pre seniorov. V dopoludňajšom čase tak mali ľudia pod 65 rokov zakázaný vstup do potravín aj drogérií.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 92% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Do konca súťaže zostáva

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.