Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
12.03.2018, 00:00

Reťazce: slovenské výrobky zvyšujú tržby

Predajcovia sa zhodujú, že o domáce produkty je čoraz väčší záujem.

Reťazce: slovenské výrobky zvyšujú tržby
Zdroj: Reuters

Kým ešte pred rokom mali regionálni dodávatelia na Slovensku ťažké postavenie a farmári sa sťažovali, že ich veľké reťazce vytláčajú z trhu, teraz sa situácia otočila. Projekt zavádzania Slovenského pultu v predajniach, ktorý odštartoval ministerstvo pôdohospodárstva, si získal zákazníkov po celej krajine. Predajcovia sa doslova predbiehajú, kto spotrebiteľom ponúkne väčší výber produktov regionálnych slovenských dodávateľov.

Noví zamestnanci
„Tento projekt sa osvedčil. O regionálne produkty je po celom Slovensku veľký záujem a viacerí výrobcovia nielen dosiahli vďaka nemu znásobenie tržieb, ale prijali aj nových zamestnancov,“ vyjadrila sa Zuzana Peiger Ačjaková z odboru komunikácie a marketingu rezortu pôdohospodárstva. Jej slová potvrdzuje aj Tesco. „Tržby za slovenské výrobky tvoria približne polovicu tržieb za potraviny nášho reťazca

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.