StoryEditor

Národný dopravca pýta viac peňazí na trate

13.03.2018, 23:00
Doprava, Budovanie železníc je podľa ZSSK pomalé. Zaostávame najmä v investíciách do infraštruktúry.

Žiadne nové železničné trate, pomalá modernizácia či nulové investície do koľajovej dopravy v mestách a následný kolaps autodopravy. Takto vidia železničnú infraštruktúru na Slovensku zástupcovia španielskych, švajčiarskych aj slovenských osobných vlakových dopravcov. „Pridávanie ďalších cestných pruhov nie je možné, no napriek tomu investície do koľajovej dopravy stagnujú,“ tvrdí predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Železničnej spoločnosti Slovensko Filip Hlubocký.

Podľa honorárneho viceprezidenta medzinárodnej spoločnosti zaoberajúcej sa koľajovou dopravou Union International...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 02 - Modified: 2024-04-04 10:28:33 - Feat.: - Title: Všetko pre stabilné ceny. Rusko v marci znížilo vývoz benzínu po železnici na polovicu 03 - Modified: 2024-03-27 13:03:24 - Feat.: - Title: Ministerstvo dopravy chce obnoviť regionálne železničné spojenie s Maďarskom 04 - Modified: 2024-03-28 14:31:51 - Feat.: - Title: Pri Nitre museli pristúpiť k radikálnemu kroku. Teraz železničiarov tlačí ďalší problém: platy 05 - Modified: 2024-03-26 07:54:43 - Feat.: - Title: Deutsche Bahn postupne znížia pracovný čas rušňovodičov na 35 hodín týždenne
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
23. apríl 2024 23:03