StoryEditor

Riečny biznis s rudou u nás rekordne rástol

28.03.2018, 00:00
Po riekach sa dá pritom prepraviť viac nákladu za nižšiu cenu.

Viac ako 1,5 milióna ton ročne. Taký je objem prepravovaného tovaru z prístavov v Bratislave a Komárne. Slovenská plavba a prístavy tak vlani zamestnala svoju vlastnú flotilu o 40 percent viac ako pred štyrmi rokmi. Lodná nákladná doprava je však podľa odborníkov napriek zlepšujúcim sa výsledkom z hľadiska podielu na preprave nákladu len okrajová.


Žiadny priestor na rast
„Objem prepravovaného tovaru sa v posledných rokoch pravidelne zvyšuje,“ tvrdí Jaroslav Michalco, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti Slovenská plavba a prístavy. Podľa počtu ton to však až také pravidelné nie je. Kým v roku 2015 firma prepravila 1,46 milióna ton, predvlani to bolo o 10-tisíc ton menej. Vlani to zasa...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár) 02 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 03 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút 04 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta 05 - Modified: 2024-04-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Dopravné značky, ktoré musia vodiči dokonale poznať. Mnohí však zaváhajú
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. apríl 2024 09:28