StoryEditor

Z 300 miliónov na železnice išlo na južnú trasu nula eur

04.04.2018, 00:00
Južné vlakové spojenie Bratislavy a Košíc si vyžaduje masívnu rekonštrukciu. Železnice jej dali zelenú, no čakať musia na politikov.

K severnému vlakovému spojeniu Bratislavy a Košíc sa stále nečrtá alternatíva. Štát minulý rok zaviedol priamu linku južnou trasou, cesta však trvá prinajmenšom šesť hodín a 36 minút. Len o polhodinu viac by cestujúcim trvalo, ak by šli verejnou dopravou z ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 02 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút 03 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta 04 - Modified: 2024-04-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Dopravné značky, ktoré musia vodiči dokonale poznať. Mnohí však zaváhajú 05 - Modified: 2024-04-17 16:51:42 - Feat.: - Title: "Iba núdzový personál." Rozsiahly štrajk organizovaný odbormi v Grécku ochromil dopravu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. apríl 2024 05:25