Uvoľnenie dlhovej brzdy nie je podľa analytikov pri diaľniciach riešením.TASR
StoryEditor

Prečo meškajú diaľnice? Je to aj chybným zberom dát, tvrdí šéf Hodnoty za peniaze

02.05.2018, 00:00
2030 je rok, kedy sa môže dostavať úsek Turany – Hubová.

Uvoľnenie dlhovej brzdy. Tak znela požiadavka koalície, ktorá sa skloňovala počas minulého roka. Dôvodom mal byť nedostatok financií na výstavbu diaľnic. Na uvoľnenie dlhovej brzdy však bola potrebná zmena ústavného zákona, na čo by boli potrebné aj hlasy opozície.

V HNtelevízii si pozrite aj rozhovor s bývalým investičným riaditeľom Národnej diaľničnej spoločnosti Jurajom Čermákom z konca a...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 02 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút 03 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta 04 - Modified: 2024-04-17 16:51:42 - Feat.: - Title: "Iba núdzový personál." Rozsiahly štrajk organizovaný odbormi v Grécku ochromil dopravu 05 - Modified: 2024-04-17 14:21:24 - Feat.: - Title: Veľká prasklina ohrozuje termíny na Višňovom. Ráž pripúšťa scenár, že sa spustí dočasne len jedna rúra
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. apríl 2024 23:28