StoryEditor

Naše firmy obchodujú v Gdansku s oceľou

11.06.2018, 00:00
Jednotku poľských prístavov na Baltskom mori už využila aj žilinská Kia.

V najväčšom prístave Poľska cítiť slovenskú stopu na každom kroku. Firmy, ktoré z tamojšieho prekladiska tovarov obchodujú s celým svetom, totiž robia biznis i s najväčšími tuzemskými hráčmi – napríklad s východoslovenskými oceliarňami, žilinskou automobilkou či so stavebným gigantom z portfólia Juraja Širokého.


Košickí oceliari síce väčšinu surovín na výrobu ocele nakupujú na Ukrajine, menšia časť však pochádza z baltského prístavu na severe Poľska. Koks do svojich vysokých pecí totiž odoberajú od najväčšieho morského terminálu Port Północny z Gdanska, ktorý sa špecializuje na obchodovanie so surovinami p...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-17 13:56:29 - Feat.: - Title: Harmonizovaná inflácia na Slovensku by sa mohla medziročne ešte mierne znižovať, myslí si analytik 02 - Modified: 2024-04-17 06:34:52 - Feat.: - Title: ANALÝZA: Na Blízkom východe opäť eskaluje napätie. Hrozí Izraelu veľký konflikt s nevyspytateľným Iránom? 03 - Modified: 2024-04-13 19:19:37 - Feat.: - Title: Rast reálnych príjmov zatiaľ nepomáha spotrebe, ale skôr úsporám, ukazuje analýza 04 - Modified: 2024-04-07 13:26:37 - Feat.: - Title: Vlani zaznamenali dynamický nárast platobnej neschopnosti firiem po celom svete, ukazuje analýza 05 - Modified: 2024-03-28 15:50:50 - Feat.: - Title: Amerika nechala Izrael pocítiť svoj hnev, Jeruzalem sa dostáva do izolácie. Netanjahu sa snaží udržať koalíciu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. apríl 2024 00:58