StoryEditor

Mediálna strana: Rodová rovnosť v reklame

21.06.2018, 00:00

RASTER:
Ako sa zbaviť zobrazovania rodových stereotypov v reklame?
1. Podporte diverzitu vo vlastnom tíme
Stereotypy nie sú výsledkom lenivého myslenia, ale často aj kultúrnych podmienok. Vďaka rozmanitosti v internom aj externom tíme, ktorý pracuje na kreatívnych a brandových projektoch, sú stereotypy oveľa častejšie konfrontované už počas prípravného obdobia a je tu šanca zníženia neúmyselných prešľapov.

2. Sledujte výkon
Marketing je o raste a kým všetci chcú vidieť rýchly postup, výsledky možno dosiahnuť aj pravidelným vyhodnocovaním dôsledne realizovaných malých krokov zodpovedajúcich hodnotám značky.

3. Nájdite svoj účel
Stavanie autentického účelu značky často odhaľuje ukrytú pravdu o stave spoločnosti a to, čím chce byť značka jedinečná a zároveň líderská. Navyše, ak sa pozrieme na kampane, ako napríklad Always likeagirl alebo Dove za skutočnú krásu, otvorením často prehliadaných spoločenských tém získa kampaň priamu pridanú hodnotu.

4. Myslite dlhodobo
Žijeme v cynickej dobe a spoliehať sa len na svoj dobrý úmysel nestačí. Spotrebitelia očakávajú skutočný záväzok, ktorý ide za jeden odkaz alebo prežije viac ako len jeden deň.

5. Choďte za marketing
Aktivity pre rodovú rovnováhu si vyžadujú celofiremné nasadenie a nielen jednorazový výstrel, ktorý zodpovedá aktuálnej spoločenskej objednávke. Robiť veci správne znamená nastaviť celkovú kultúru rodovej pozornosti tak vo...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. apríl 2024 12:39