Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
18.07.2018, 00:00

Lidl chce byť zodpovednejší. Zameria sa na zloženie výrobkov pre deti

Reťazec sa chce zamerať najmä na potraviny určené pre deti.

Lidl chce byť zodpovednejší. Zameria sa na zloženie výrobkov pre deti
Zdroj: Flickr

Lidl chce byť zodpovednejší. A to minimálne, čo sa týka zdravia svojich spotrebiteľov. Diskontný reťazec plánuje totiž do roku 2025 znížiť množstvo pridaného cukru a soli vo výrobkoch vlastných značiek. Tie by mali prísť až o pätinu spomínaných látok.

Ide najmä o deti
Lidl sa v rámci napĺňania svojho strategického cieľa prednostne zameria na potraviny, ktoré sú konzumované deťmi. „Detský organizmus je ešte vo vývoji, zároveň sa tu utvárajú stravovacie návyky, ktoré môžu dlhodobo pretrvať,“ vyjadril sa hovorca reťazca Tomáš Bezák. Z tohto dôvodu bude diskont znižovať obsah pridaného cukru a soli napríklad v jogurtoch, zmrzlinách, raňajkových cereáliách, sladkostiach či sladkom pečive. Pri znižovaní množstva pri

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.