StoryEditor

Lidl chce byť zodpovednejší. Zameria sa na zloženie výrobkov pre deti

18.07.2018, 00:00
Reťazec sa chce zamerať najmä na potraviny určené pre deti.

Lidl chce byť zodpovednejší. A to minimálne, čo sa týka zdravia svojich spotrebiteľov. Diskontný reťazec plánuje totiž do roku 2025 znížiť množstvo pridaného cukru a soli vo výrobkoch vlastných značiek. Tie by mali prísť až o pätinu spomínaných látok.

Ide najmä o deti
Lidl sa v rámci napĺňania svojho strategického cieľa prednostne zameria na potraviny, ktoré sú konzumované deťmi. „Detský organizmus je ešte vo vývoji, zároveň sa tu utvárajú stravovacie návy...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 02 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne? 03 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť 04 - Modified: 2024-04-10 08:14:02 - Feat.: - Title: Daň zo sladených nápojov je istá. Pomôže nám v boji proti pandémii obezity? 05 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. apríl 2024 19:58