StoryEditor

Obchodná ulica v Bratislave sa stala pohrebiskom známych značiek

20.09.2018, 00:00
Obchodnú ulicu v Bratislave opúšťajú známe značky. Nahrádzajú ich rýchle občerstvenia a malí predajcovia.

Obchodná ulica v hlavnom meste bývala miestom, kde sa sústredili domáci i turisti v snahe prejsť sa medzi najzvučnejšími značkami a môcť si vyberať kvalitný tovar. Výkladná skriňa Bratislavy sa však postupne začala meniť na nepríťažlivý a vizuálne nejednotný koncept, ktorého hlavnou charakteristikou sa stali rýchlo sa meniaci nájomcovia priestorov.

Zdá sa, že lukratívny status ulice je iba dozvukom minulosti, keď si ho skutočne zaslúžila. Sofistikované značky sa postupne začali presúvať do prémiových nákupných centier, akými sú Aupark či Eurovea, alebo do retailových parkov, kde nákupy realizujú rodiny s deťmi a mladé páry. „Na Obchodnej sa realizujú primárne imp...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť 02 - Modified: 2024-04-05 13:13:55 - Feat.: - Title: Ľudia sa po inflačnej kríze pustili do nákupov. Výrazné nárasty hlásia e-shopy aj hypermarkety 03 - Modified: 2024-04-04 15:53:16 - Feat.: - Title: FOTO V minulosti po nej premávalo šesť liniek električky, dnes zapadá prachom. Ako kedysi vyzerala Obchodná v Bratislave? 04 - Modified: 2024-03-18 12:05:12 - Feat.: - Title: Slovenka je riaditeľkou z nórskeho Woltu a hovorí: Teplé obedy tu neexistujú, domov si doručujú aj náradie 05 - Modified: 2024-03-14 10:34:21 - Feat.: - Title: VIDEO Na Obchodnej ulici skolaboval muž, ľudia ho len obchádzali. Pomoc zavolala až žena vezúca sa v električke
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
16. apríl 2024 21:37