Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
10.10.2018, 22:00

Klientom sa musíme prispôsobiť

Víťazom súťaže Hotelier roka 2018 je Tiago Viganó, riaditeľ Hotela Elizabeth v Trenčíne. V rozhovore pre HN porozprával aj o tom, ako chce napriek modernej dobe vo svojom hoteli zachovať históriu.

Klientom sa musíme prispôsobiť
Zdroj: Peter Mayer

Ako vnímate svoje víťazstvo v súťaži? Čo pre vás znamená ocenenie Hotelier roka?
Znamená to pre mňa veľmi veľa. Pre mňa ako Brazílčana, ktorý je na Slovensku 10 rokov, to bolo aj prekvapením. Avšak tu môžeme vidieť, že človek, ktorý robí to, čo má rád a robí svoju prácu srdcom, dokáže dosiahnuť akýkoľvek cieľ. Dôležité je aj to, že mám skvelý tím, bez ktorého by ten hotel nefungoval. Toto prestížne ocenenie som získal kvôli nim a patrí celému hotelu.

Snažili ste sa v poslednom čase o získanie tohto ocenenia, alebo to išlo prirodzene?
Išlo to prirodzene. Bol som prekvapený, už keď som bol nominovaný. Dostal som sa do top trojky a už to bol pre mňa úspech. V oblasti hotelierstva je toľko skvelých ľudí a hotelov, a z toho vybrali nás troch. Svoj podiel na tom však mali aj recenzie, spokojnosť klientov, zamestnanci a podobne.

Vždy ste vedeli, že sa chcete venovať tomuto povolaniu, alebo ste

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.