Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
10.10.2018, 22:00

Klientom sa musíme prispôsobiť

Víťazom súťaže Hotelier roka 2018 je Tiago Viganó, riaditeľ Hotela Elizabeth v Trenčíne. V rozhovore pre HN porozprával aj o tom, ako chce napriek modernej dobe vo svojom hoteli zachovať históriu.

Zlepšovanie sa podľa Tiaga Viganóa nezaobíde bez nových technológií.
Zdroj: Peter Mayer

Ako vnímate svoje víťazstvo v súťaži? Čo pre vás znamená ocenenie Hotelier roka?
Znamená to pre mňa veľmi veľa. Pre mňa ako Brazílčana, ktorý je na Slovensku 10 rokov, to bolo aj prekvapením. Avšak tu môžeme vidieť, že človek, ktorý robí to, čo má rád a robí svoju prácu srdcom, dokáže dosiahnuť akýkoľvek cieľ. Dôležité je aj to, že mám skvelý tím, bez ktorého by ten hotel nefungoval. Toto prestížne ocenenie som získal kvôli nim a patrí celému hotelu.

Snažili ste sa v poslednom čase o získanie tohto ocenenia, alebo to išlo prirodzene?
Išlo to prirodzene. Bol som prekvapený, už keď som bol nominovaný. Dostal som sa do top trojky a už to bol pre mňa úspech. V oblasti hotelierstva je toľko skvelých ľudí a hotelov, a z toho vybrali nás troch. Svoj podiel na tom však mali aj recenzie, spokojnosť klientov, zamestnanci a podobne.

Vždy ste vedeli, že sa chcete venovať tomuto povolaniu, alebo ste mali aj nejaký záložný plán?
Ja som sa dostal do situácie, keď som bol v poslednom ročníku na strednej škole a všetci mali nejaký plán. Chceli byť doktormi či právnikmi, a ja som vôbec nevedel, čo chcem v živote robiť. Tak som sa zamyslel – mám rád jazyky, mám rád cestovanie a baví ma spoznávať nových ľudí a kultúry. Začal som čítať, mal som aj kamaráta, ktorý robil v tejto brandži, a vtedy som zistil, že to chcem robiť aj ja. Neviem si predstaviť, že by som sa mal venovať niečomu inému. Mám rád to, čo robím.

Ako by ste zhodnotili súčasnú úroveň hotelierstva na Slovensku? Je čo zlepšovať?
Myslím si, že každý rok je viditeľné, že trh v tejto oblasti sa naozaj posúva vpred, vyvíja sa. Ja som tu 10 rokov a sám to vidím. Pamätám si, že keď som prišiel na Slovensko, každý iba nadával, či už na servisy, na služby, na katastrofálny stav Tatier, jednoducho na všetko. Ale teraz môžeme vidieť, koľko šikovných ľudí tu máme a ako sa tým zlepšuje úroveň hotelierstva.

Veľmi aktuálnou témou je však práve nedostatok kvalifikovaných zamestnancov. Akým spôsobom s tým bojujete vo vašom hoteli?
Áno

Nenechajte sa obmedzovať

Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu HN. Pokiaľ si ho chcete dočítať do konca, predplaťte si jeden z troch nasledujúcich balíkov

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.