Hostia preberali aktuálne trendy i problémy v obchode.Pavol Funtál
StoryEditor

Slováci sú pripravení míňať za kvalitu

07.11.2018, 23:00
Pre maloobchod je dôležité nielen to, že Slováci majú k dispozícii viac peňazí, ale zároveň i fakt, že sú ochotní utrácať ich.

Na Slovensku prežívame skvelé časy a máme sa veľmi dobre. Týmito slovami otvoril Karel Týra, generálny riaditeľ spoločnosti Nielsen pre Česko a Slovensko, utorkovú konferenciu Slovenské obchodné fórum. Podľa výsledkov aktuálnych prieskumov rastie optimizmus slovenského zákazníka každý kvartál. Stojí za tým fakt, že čoraz viac Slovákov si je istých svojím zamestnaním, s čím ruka v ruke kráča aj istota vlastných financií. Martin Grygařík, obchodný riaditeľ Plzeňského Prazdroja Slovensko, však upozorňuje aj na regióny s vyššou nezamestnanosťou, kde zákazníci nie sú pripravení míňať....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-25 12:15:28 - Feat.: - Title: Indická veľvyslankyňa pre HN: Ste tradičným trhom najmä pre naše textilné, medicínske a obuvnícke výrobky 02 - Modified: 2024-02-28 09:54:27 - Feat.: - Title: Obrat na Slovensku. Zlepšená nálada vydržala ľuďom len pol roka, teraz sa obávajú troch zásahov na peňaženky 03 - Modified: 2023-12-12 09:46:26 - Feat.: - Title: Prerod z montážnej dielne na „trendsettera“. Náš sused zažíva rozmach a jeho firmy sa obzerajú aj po Slovensku 04 - Modified: 2023-11-30 06:38:42 - Feat.: - Title: Na otvorené obchody sedem dní v týždni sme si už zvykli. Podľa navrhovanej novely sa to má zmeniť 05 - Modified: 2023-11-29 15:20:02 - Feat.: - Title: Aj vám všade vyskakuje reklama na čínsky obchod Temu? Slovenský online marketér varuje, že môže byť poriadne škodlivý
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. apríl 2024 22:09