StoryEditor

Na Slovensku nie sú úspešné outlety, ale retailové parky

25.11.2018, 23:00
Ľubomír Drahovský, analytik maloobchodu, vysvetľuje, že na Slovensku je pohyb spotrebiteľov limitovaný, čo vytvára priestor pre predajcov z okolitých štátov.

Prečo One Fashion Outlet u nás nevyšiel a neprilákal dostatočný počet zákazníkov?
Stratégia výstavby bola od začiatku zle nastavená. Bolo zrejmé, že aj vedľa Senca sa stavia ďalší retailový park. Znamenalo to príliš silnú konkurenciu na malom priestore. Napriek tomu, že projektanti aj investori argumentovali silnou frekvenciou na diaľnici medzi Bratislavou a Žilinou, čo malo spôsobiť, že nielen hlavné mesto, ale aj krajské mesto Trnava bude mať záujem nakupovať. Opak sa stal pravdou.


To však vieme až...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-26 22:00:00 - Feat.: - Title: Jana Kirschner: V Británii sa mi vyčistili hodnoty. Tu vláda robí likvidačné opatrenia proti kultúre a ľuďom 02 - Modified: 2024-04-25 22:00:00 - Feat.: - Title: Šéf kancelárie Európskeho parlamentu na Slovensku pre HN: Účasti na eurovoľbách by pomohlo spájanie hlasovaní 03 - Modified: 2024-04-25 07:56:22 - Feat.: - Title: Seriál HN Chcem byť exportér: EXIMBANKA SR zvýhodňuje financovanie exportu v náročných časoch 04 - Modified: 2024-04-26 22:00:00 - Feat.: - Title: Komu sa oplatí kúpiť byt? V Bratislave stále nájdeme spomienkový optimizmus, tvrdí expert pre HN (rozhovor) 05 - Modified: 2024-04-24 22:00:00 - Feat.: - Title: Že sem príde viac študentov zo zahraničia? Nereálne, hovorí pre HN rektor nitrianskej univerzity (rozhovor)
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. apríl 2024 00:09