Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
28.11.2018, 00:00

Black Friday prináša u nás aj fiktívne zľavy

Umelé zvyšovanie pôvodných cien a automaticky vyššie zľavy. Týmto smerom sa čoraz častejšie uberajú počas výpredajov aj slovenské e-shopy.

Black Friday prináša u nás aj fiktívne zľavy
Zdroj: Reuters

Black Friday či Cyber Monday. Dni, ktoré niektorým obchodníkom dvíhajú obraty oproti zvyšku roka aj o trojnásobok. Tento rok sa do výpredajov malo zapojiť vyše 37 percent Slovákov. Asi najlepšie z toho ťažia e-shopy, ktoré sa doslova pretekajú vo výške zliav, ktoré poskytnú svojim zákazníkom. Ich ciele sú pritom jednoduché – zvýšiť predaj a zbaviť sa skladových zásob. Výsledkom však je, že zákazník často nenakupuje tak výhodne, ako si myslí, dokonca niekedy počas zľavy utratí za produkt viac, než keby si ho kúpil u iného predajcu. „Sú známe prípady, že niektoré zľavy boli len naoko, v snahe zb

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.