potraviny, nakupovanieReuters
StoryEditorMinulý rok v obchodoch poznačili spory aj zvláštne praktiky
Minulý rok bol pre predajcov iný než tie predošlé. Ich podnikanie na Slovensku skomplikovali viaceré neočakávané udalosti.
Jeden z najväčších producentov piva u nás v marci oznámil, že mení názov z Pivovarov Topvar na Plzeňský Prazdroj Slovensko. Dôvodom bol najmä fakt, že pivovar Topvar už neexistuje. Spoločnosť tvrdí, že to bol dobrý krok. „Pozitívne reakcie vidíme aj pri výbere nových zamestnancov. Zvýšil sa nám počet reakcií na ponuky. Plzeňský Prazdroj je ako obchodný názov spoločnosti na Slovensku úspešná značka,“ povedal pre HN David Kovář, obchodný riaditeľ pre maloobchod a obchodné reťazce v Plzeňskom Prazdroji Slovensko.
Výrazné zmeny
Významnou zmenou čoskoro prejde aj Heineken Slovensko. Odin Goedhart po piatich rokoch oznámil odchod z postu generálneho riaditeľa spolo...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-18 12:05:12 - Feat.: - Title: Slovenka je riaditeľkou z nórskeho Woltu a hovorí: Teplé obedy tu neexistujú, domov si doručujú aj náradie
02 - Modified: 2024-03-06 08:35:03 - Feat.: - Title: Po roku poklesov prišiel rast. Tržby v maloobchode v januári 2024 medziročne stúpli
03 - Modified: 2024-03-01 17:35:27 - Feat.: - Title: Slováci musia na potravinách šetriť. Mesačne im z rozpočtu ukroja výrazne viac, ako iným Európanom
04 - Modified: 2024-02-14 07:57:10 - Feat.: - Title: Z centra hlavného mesta „ušla“ legendárna značka. Aj ju zlákali nové nákupné centrá
05 - Modified: 2024-02-16 17:14:38 - Feat.: - Title: Bitka reťazcov na Slovensku: Lidl pritvrdil, Billa aj Jednota sú pre novú taktiku v pozore