StoryEditor

V predaji vlastných potravín nám Česi unikajú

22.01.2019, 23:00
Podiel slovenských potravinárskych výrobkov v obchodoch sa drží tesne nad hranicou 40 percent.

V krajinách západnej Európy ako Francúzsko, Nemecko či Rakúsko dosahuje podiel domácich výrobkov až okolo 80 percent. V Česku je to 60 percent a práve to je číslo, na ktoré sa Slovenská poľnohospodárska a potravinárska komora chce dostať aj u nás. Podľa pravidelného prieskumu, ktorý SPPK vykonáva v najväčších obchodných reťazcoch s cieľom zistiť zastúpenie produktov zo S...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-11 09:01:14 - Feat.: - Title: Sto rokov rybích lahôdok zo Žiliny 02 - Modified: 2024-03-25 12:15:28 - Feat.: - Title: Indická veľvyslankyňa pre HN: Ste tradičným trhom najmä pre naše textilné, medicínske a obuvnícke výrobky 03 - Modified: 2024-03-10 23:00:00 - Feat.: - Title: Lacnejšie veľkonočné nákupy? Reťazec zrušil daň z pridanej hodnoty pre stovku základných potravín 04 - Modified: 2024-03-06 09:48:28 - Feat.: - Title: Štát nás dostal do kritickej situácie, tvrdia pekári. Zmena legislatívy sa odráža aj na cenách chleba 05 - Modified: 2024-03-01 12:44:00 - Feat.: - Title: Potravinári môžu žiadať o odvodovú úľavu za marec. Rozšíril sa aj ich okruh
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 10:12