Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyDo hotela príde hosť, ktorý svoj pobyt zaplatil kreditnou kartou cez internet väčšinou prostredníctvom niektorého rezervačného systému. Užije si svoj pobyt, a potom prichádza povestný háčik.
Majiteľ karty po niekoľkých dňoch platbu zapíše ako neautorizovanú. Výsledkom je vrátenie peňazí na kreditnú kartu a strata pre hotel.
„Podobné prípady sa z času na čas stávajú aj v našich hotelových zariadeniach,“ potvrdil generálny manažér Asociácia hotelov a reštaurácií Slovenska Marek Harbuľák.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 87% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.