StoryEditor

Pri rozdeľovaní ciest nedomysleli peniaze

11.02.2019, 23:00
Na cesty nie sú peniaze, počúvajú vodiči každý rok. Problém treba hľadať aj vo financovaní krajov a samospráv.

O približne 18-tisíc kilometrov ciest na Slovensku sa starajú štyria hráči. Delia si ich dve štátne inštitúcie, kraje a samosprávy. Najmä poslední dvaja aktéri sa často sťažujú, že súčasný systém je finančne neudržateľný a doplácajú naň hlavne motoristi a cestujúci. Štát žiadajú o pomoc, zatiaľ čo ministerstvo dopravy sa zaoberá vlastným problémom – ako zlúčiť správcov diaľnic, rýchlostných komunikácii a ciest prvej triedy.

Nedotiahnuté rozdeľovanie

Decentralizované spravovanie ciest nie je žiadnou slovenskou špecialitou. Existuje aj v inýc...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-08 06:15:18 - Feat.: - Title: Ukrajina zničila väčšinu útočiacich ruských dronov, škody hlási Odeská oblasť 02 - Modified: 2024-03-17 14:16:37 - Feat.: - Title: Kováčik pre HN: Iba športový úspech dnes už sponzorom nestačí. Investičný dlh sme ešte nedobehli 03 - Modified: 2024-03-07 15:23:30 - Feat.: - Title: Cyklokoalícia žiada rezort dopravy, aby stiahol novelu cestného zákona 04 - Modified: 2024-02-06 09:08:43 - Feat.: - Title: Podmorské káble v ohrození? Húsíovci môžu narušiť šestinu svetového webu 05 - Modified: 2024-01-24 15:19:24 - Feat.: - Title: Vranov nad Topľou sa pripravuje na príchod investora do priemyselného parku, výzvou je infraštruktúra
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. apríl 2024 18:28