Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
27.03.2019, 00:00

Martinus vládne. Toto sú najobľúbenejšie značky Slovákov

Prieskum zákazníckej skúsenosti je štúdia o skúsenostiach slovenských zákazníkov so značkami.

Martinus vládne. Toto sú najobľúbenejšie značky Slovákov
Zdroj: Peter Mayer

Martinus je najobľúbenejšou značkou Slovákov. Vyplýva to z novej štúdie zákazníckej skúsenosti KPMG. V prvej päťke sa okrem toho umiestnili ešte Panta Rhei, Yves Rocher, Lidl a minuloročný víťaz RegioJet.

Obľúbené kníhkupectvo
Prieskum zákazníckej skúsenosti je štúdia o skúsenostiach slovenských zákazníkov so značkami, ktorých sú klientmi alebo boli s nimi v interakcii za posledného pol roka. Výpovede 2 800 respondentov z celého Slovenska sa hodnotili metodikou šiestich pilierov, ktor

Digital + 25€ palivová karta

Obdarujte seba alebo svojich blízkych exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín a ako darček od nás získate palivovú kartu v hodnote 25€.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.