Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
27.03.2019, 00:00

Martinus vládne. Toto sú najobľúbenejšie značky Slovákov

Prieskum zákazníckej skúsenosti je štúdia o skúsenostiach slovenských zákazníkov so značkami.

Martinus vládne. Toto sú najobľúbenejšie značky Slovákov
Zdroj: Peter Mayer

Martinus je najobľúbenejšou značkou Slovákov. Vyplýva to z novej štúdie zákazníckej skúsenosti KPMG. V prvej päťke sa okrem toho umiestnili ešte Panta Rhei, Yves Rocher, Lidl a minuloročný víťaz RegioJet.

Obľúbené kníhkupectvo
Prieskum zákazníckej skúsenosti je štúdia o skúsenostiach slovenských zákazníkov so značkami, ktorých sú klientmi alebo boli s nimi v interakcii za posledného pol roka. Výpovede 2 800 respondentov z celého Slovenska sa hodnotili metodikou šiestich pilierov, ktorú vyvinula spoločnosť KPMG Nunwood.

Najlepšie značky z minulého ročníka si podľa štúdie spoločnosti udržali top pozície aj v tohtoročnej edícii. Sú medzi nimi tiež mená, ktorých príbeh sa začal písať na Slovensku.

Absolútnym víťazom sa stalo internetové kníhkupectvo Martinus, ktoré si oproti predchádzajúcemu roku polepšil

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.