StoryEditor

Ceny za rezidenčné karty sú veľmi nízke

12.04.2019, 00:00
Vrátiť ľudí späť do mestskej hromadnej dopravy bude ťažké, konštatuje dopravný analytik Jozef Drahovský.

Prečo Bratislava potrebuje parkovaciu politiku a prečo na ňu tak dlho čaká?
Počet áut je v niektorých lokalitách väčší ako počet parkovacích miest, ktoré sú k dispozícii. Doteraz sa ju nepodarilo spraviť preto, že na dvadsať rokov sa zrušili útvary, ktoré riešili dopravu do budúcnosti. Potom sa už začala parkovacia politika definovať, ale bolo odmietané definovať detaily a boli všelijaké snahy prihrať celú parkovaciu politiku vyvolenej firme na biznis. Práve kvôli takýmto snahám poslanci žiadny ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-24 22:00:00 - Feat.: - Title: Že sem príde viac študentov zo zahraničia? Nereálne, hovorí pre HN rektor nitrianskej univerzity (rozhovor) 02 - Modified: 2024-04-24 08:01:41 - Feat.: - Title: Daja Turnerová: „Gény sa nezaprú, aj keď ich stretnete na opačnom konci sveta.“ 03 - Modified: 2024-04-23 14:02:16 - Feat.: - Title: Bratislavský Slovnaft čakajú v najbližších týždňoch odstávky. Potrvajú až do polovice júna 04 - Modified: 2024-04-24 13:18:02 - Feat.: - Title: Šofér bratislavskej električky Marek: Za meškanie často môžu ľudia. Ak vás vodič nepočká, nemusí to byť len jeho škodoradosť 05 - Modified: 2024-04-23 22:00:00 - Feat.: - Title: Chcete si dodatočne legalizovať stavbu? Ak nedodržíte podmienky, hrozí vám mastná pokuta (rozhovor)
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 03:55