Na Slovensku sa predajcom športových potrieb darí. Výnimkou je stratový Exisport, ktorý mení majiteľa.
Zdravý a aktívny životný štýl je v posledných rokoch fenoménom aj na Slovensku. Okrem preplnených fitnescentier to dokazujú aj neustále rastúce tržby najväčších predajcov športových potrieb. Za rok 2017 minuli zákazníci nakupujúci v predajniach A3 Sport, Decathlon, Exisport, Insportline, Intersport, Sportisimo a Sportsdirect spolu viac než 142 miliónov eur. To znamená, že od roku 2013 vzrástli tržby najväčších hráčov operujúcich na Slovensku v segmente športových potrieb o viac než 55 miliónov eur.
Koniec koncov, nadšenci majú v týchto predajniach pod jednou strechou možnosť neobmedzeného výberu akýchkoľvek športových potrieb, náradia, oblečenia, obuvi a d...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-23 14:01:19 - Feat.: - Title: Na Slovensku podniká takmer trikrát viac mužov, ako žien
02 - Modified: 2024-04-22 17:32:51 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Multimiliónový biznis hlinikárov z Ľupče je zachránený. Dlhy majú splatiť najmä vďaka investíciám
03 - Modified: 2024-04-22 10:00:00 - Feat.: - Title: Kraľuje sociálnym sieťam a láka na extrémne zľavy. Za globálnym úspechom značky Shein sa však skrýva omnoho viac
04 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby
05 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne?