Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
16.04.2019, 00:00

Letáková vojna Lidla a Billy ide na arbitráž

Lidl vo svojej kampani porovnal ceny svojich produktov s konkurenčnými z Billy. Tá zaútočila späť narážkou na poľský pôvod mäsa.

Letáková vojna Lidla a Billy ide na arbitráž
Zdroj: Billa

„Lacný za každú cenu? Je poľský pôvod mäsa za nízke ceny naozaj tou správnou voľbou?“ Tak znie reakcia Billy na kampaň konkurenčného reťazca Lidl. Ten sa v rámci kampane Bilancovanie rozhodol v letákoch porovnať ceny svojich produktov s cenami produktov v Bille.


Porovnávacia reklama takéhoto typu môže byť sporná vo viacerých bodoch. No po januárovej afére, ktorá poodhalila praktiky poľského bitúnka Jasienica Mazowiecka, kde zamestnanci zabíjali choré kravy, si môžu spotrebitelia viac než ceny produktov všimnúť narážky na poľský pôvod mäsa. „Billa sa svojou reakciu nepriamo snaží vyvolať u spotrebiteľa dojem nižšej kvality mäsových výrobkov pochádzajúcich z Poľska v porovnaní so slovenskými mäsovými výrobkami,“ hovorí Tomáš Bezák, vedúci komunikácie Lidla.


Etickosť kampane a jej súlad s Etickým kódexom reklamnej praxe bude 25. apríla posudzovať Arbitrážna komisia Rady pre reklamu.


Billu trápi poľský pôvod mäsa
Billa sa v rovnaký deň, keď na konkurenta zaútočila s narážkou o pôvode mäsa, rozhodla informovať o výsledkoch prieskumu realizovaného agentúrou 2muse

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.