Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
18.04.2019, 00:00

Firma musí byť viditeľná na internete. A ľudská zároveň

Tvrdí Hando Sinisalu, marketingový novinár a spíker, ktorý bol hosťom na konferencii The Best of Global Digital Marketing.

Firma musí byť viditeľná na internete. A ľudská zároveň
Zdroj: Pavol Funtál

Marketingový novinár a konferenčný spíker Hando Sinisalu privítal v pondelok 15. apríla desiatky záujemcov o najnovšie trendy v digitálnom marketingu. Na konferencii The Best of Global Digital Marketing prezentoval na príkladoch najúspešnejších online kampaní z celého sveta, ako digitálne riešenia môžu transformovať nudný B2B marketing a posilniť B2C segment.


Viditeľnosť je priorita
Hando upozornil účastníkov na to, že ak firma chce získať zákazníkov, musia ju ľahko nájsť a musí byť viditeľná spomedzi ostatných webových stránok na internete. Pretože zákaznícka cesta sa začína hľadaním na Googli. V prvom rade je podľa Handa dôležité skontrolovať, či je stránka dostupná na prvej strane v Google vyhľadávaní. Keď ju niekto nenájde v ponuke, hľadajúci nemajú tendenciu prekliknúť na druhú stranu, ale zmeniť kľúčové slovo. Vychádza to aj zo štúdie realizovanej viacerými spoločnosťami, ktoré skúmajú vyhľad

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.