StoryEditor

Firma musí byť viditeľná na internete. A ľudská zároveň

18.04.2019, 00:00
Tvrdí Hando Sinisalu, marketingový novinár a spíker, ktorý bol hosťom na konferencii The Best of Global Digital Marketing.

Marketingový novinár a konferenčný spíker Hando Sinisalu privítal v pondelok 15. apríla desiatky záujemcov o najnovšie trendy v digitálnom marketingu. Na konferencii The Best of Global Digital Marketing prezentoval na príkladoch najúspešnejších online kampaní z celého sveta, ako digitálne riešenia môžu transformovať nudný B2B marketing a posilniť B2C segment.


Viditeľnosť je priorita
Hando upozornil účastníkov na to, že ak firma chce...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-24 22:00:00 - Feat.: - Title: Že sem príde viac študentov zo zahraničia? Nereálne, hovorí pre HN rektor nitrianskej univerzity (rozhovor) 02 - Modified: 2024-04-24 08:01:41 - Feat.: - Title: Daja Turnerová: „Gény sa nezaprú, aj keď ich stretnete na opačnom konci sveta.“ 03 - Modified: 2024-04-23 22:00:00 - Feat.: - Title: Chcete si dodatočne legalizovať stavbu? Ak nedodržíte podmienky, hrozí vám mastná pokuta (rozhovor) 04 - Modified: 2024-04-23 13:21:11 - Feat.: - Title: Nový šéf SPP pre HN: Zmluva s Gazpromom je výhodná, ak by nám zastavili plyn, minieme o 140 miliónov eur viac 05 - Modified: 2024-04-22 14:00:00 - Feat.: - Title: Archívny rozhovor s etnologičkou: Pravý Slovák alebo pravý Slovan, čo to je? Niečo také neexistuje
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 02:15