Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
07.06.2019, 00:00

Marketér roka: Naučili sme publikum klásť otázky

Vytvárali sme úplne iný segment a na začiatku bolo najťažšie našu myšlienku predať, hovorí v rozhovore marketingový riaditeľ spoločnosti Slido Juraj Holub.

Marketér roka: Naučili sme publikum klásť otázky
Zdroj: SLIDO

Slido funguje od roku 2012, vy ste do neho nastúpili o trochu neskôr. Prečo vás tento projekt zaujal?
V prvom rade to bola komunita ľudí. Už počas svojho bakalárskeho štúdia som pôsobil na Fakulte manažmentu Univerzity Komenského, kde som spoznal spoluzakladateľov Slido či ľudí, ktorí boli medzi jeho prvými zamestnancami. Keď som sa vracal zo zahraničia, tak sme sa stretli na jednej spoločnej akcii a o aplikácii som sa prvýkrát dozvedel. Veľmi sa mi tá myšlienka zapáčila. Moji starí rodičia boli učitelia a mňa vždy bavilo zlepšovať vzdelávanie. Pôsobil som rok vo Vietname, kde som učil deti od štyroch rokov až po manažérov, ktorí mali 60 a viedli obrovské národné spoločnosti. Tam som prvýkrát prišiel do styku so vzdelávaním a s prednášaním. Táto oblasť mi je veľmi blízka, k tomu mám akademický background v marketingu a v Slido sa tieto dve veci absolútne skĺbili. Všetko sa to zlialo dokopy a odvtedy som päť a pol roka v Slido.


Akými najväčšími zmenami aplikácia od vášho príchodu prešla?
Kľúčovým bodom bolo presunutie a otvorenie anglického trhu. To mal na starosti môj kolega Peter Krajňák. Približne po roku a pol existencie Slido sa rozhodol ísť do Londýna, epicentra všetkých ľudí, ktorí organizujú konferencie. Bol to skutočne taký startupový príbeh, keď sa z karimatiek chodilo na mítingy a snažilo sa nájsť prvých klientov. Prvé roky a mesiace to bolo extrémne náročné. Z marketingového a biznisového hľadiska však excelentne zafungovali kľúčové konferencie, ktoré sme začali sponzorovať, a aj výstavy, na ktorých sme mali možnosť stretnúť našich potenciálnych používateľov. Tam sme našli niektorých, rovnako bláznivých ako my, ktorí do toho s nami išli. Mali potrebu robiť konferencie efektívnejšie a padlo im to úplne do rany. Z Londýna sa vybudovalo aj také naše celosvetové pôsobenie. Ľu

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.