Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyKeď sa bratislavský magistrát pred pár rokmi rozhodol zrekonštruovať veľkú časť električkovej trate z centra mesta do Ružinova, rozsahom išlo o ojedinelé opravy.
A to sa na trati do Ružinova robili len nevyhnutné rekonštrukcie koľají. Dnes chystá hlavné mesto omnoho náročnejší projekt: opravu električkových tratí do Karlovej Vsi a Dúbravky. Predstavujú takmer štvrtinu všetkých tratí v hlavnom meste.
Zanedbávaná údržba
Účet za štvorfázovú výstavbu bude zhruba 65 miliónov eur. Na porovnanie: náročná rekonštrukcia Starého mosta, po ktorom sa pred troma rokmi vrátili električky do Petržalky, stála len o päť miliónov viac.
Modernizácia je nevyhnutná, keďže rozbitej trati hrozilo úplné uzavretie, vysvetľoval včera primátor Bratislavy Matúš Vallo.
Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.
Už máte predplatné? Prihláste sa
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.