StoryEditorAko vidí budúcnosť železnice v Bratislave štúdia
Alternatíva 1
Náklady: 710 538 495 eur
Táto možnosť počíta s tým, že všetky vlaky osobnej dopravy, až na tie, ktoré smerujú do Rajky či Viedne cez Kittsee, budú končiť, respektíve vychádzať z Hlavnej stanice. Okrem toho sú súčasťou tejto alternatívy aj modernizácie úsekov Bratislava-Lamač – Bratislava-hlavná stanica – Bratislava-Vinohrady. Železnice chcú okrem toho čiastočne rekonštruovať aj ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár)
02 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty
03 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút
04 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta
05 - Modified: 2024-04-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Dopravné značky, ktoré musia vodiči dokonale poznať. Mnohí však zaváhajú