Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
04.07.2019, 13:16

Varovanie pre reťazce. Matečná má nový bič na Lidl

​Kým Európska komisia nerozhodne, či je nariadenie v poriadku alebo nie, niektorí predajcovia sa rozhodli vysporiadať sa s ním po svojom.

Varovanie pre reťazce. Matečná má nový bič na Lidl
Zdroj: TASR/Pavol Zachar

Polovičný podiel slovenských výrobkov v letákoch. Povinnosť, ktorá obchodníkom od 1. mája vyplýva zo Zákona o neprimeraných podmienkach v obchode s potravinami, je jednou z najkritizovanejších súčastí zákona. Dlhodobo sa voči nej ohradzujú nielen predajcovia, ale aj odborníci.

"Už od legislatívneho návrhu, ktorý prvýkrát obsahoval povinnú propagáciu slovenských výrobkov, sme poukazovali na to, že takýto návrh je v rozpore s európskym právom i Ústavou Slovenskej republiky," hovorí Ján Lazur, partner advokátskej kancelárie Taylor Wessing.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.