Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
15.07.2019, 00:00

V cyklistickej výbave prebehla revolúcia

Aby sme ďalej rástli, našim produktom už prezentácia online nestačí, hovorí v rozhovore pre HN Martin Velits, spoluzakladateľ značky Isadore Apparel.

V cyklistickej výbave prebehla revolúcia
Zdroj: ISADORE APPAREL

Ako ste sa dostali od jazdenia k šitiu?
S bratom Petrom sme začali pracovať na Isadore ako na takom vedľajšom projekte. Bola to akási mentálna stimulácia popri profesionálnej cyklistickej kariére. Obaja sme vtedy ešte aktívne jazdili, mali svoje tímy, no po šiestich-siedmich rokoch sa z toho stala rutina. Hľadali sme nové výzvy. Rozhodovali sme sa, či ísť naspäť na vysokú školu a študovať, alebo sa venovať niečomu úplne inému.


A napokon ste sa „vrhli“ do odevného biznisu.
Áno, ale nepočítali sme pôvodne s tým, že nás to zamestná na úkor cyklistiky. Bolo to niečo na vyplnenie voľného času, mali sme vtedy 27 rokov, čo je príliš mladý vek na ukončenie športovej kariéry. Z nášho malého projektu sa však vyvinulo to, čím je teraz.


Bolo ťažké pustiť sa do podnikania?
Hneď na začiatku sme si s bratom jasne rozdelili úlohy. Ja som si zobral na starosť samotný produkt, kreatívnu časť. Peter sa zasa zhostil obchodných povinností. Ujasnili sme si, že sa chceme sústrediť na internetový predaj, budovať značku prémiových kvalitných produktov. V roku 2013 sme šli oficiálne online.

[ad

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.