Cez Ivanku premáva každý deň do Bratislavy viac ako 60 vlakov.HN/ Pavol Funtál
StoryEditorBratislave majú pomôcť záchytné parkoviská. Železnice pripravili plán, ako vytvoriť ďalšie miesta
Železnice chcú aj s pomocou európskych peňazí vybudovať 160 parkovacích miest a 50 miest pre bicykle
„Nemám kde zaparkovať,“ sťažuje sa v propagačnom videu Železničnej spoločnosti automobilový pretekár Maťo Homola. V priamom súboji auta a vlaku chceli železničiari ukázať, že v rannej špičke je lepšie ísť napríklad zo Senca po koľajach. Je to rýchlejšie a navyše odpadávajú spomínané starosti s parkovaním. Na porovnanie, z Ivanky pri Dunaji na hlavnú stanicu to trvá 15 minút, autom aj hodinu až dve.
Desiatky vlakov denne
Problém je, ž...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-28 21:44:44 - Feat.: - Title: Grécky parlament zamietol návrh na vyslovenie nedôvery vláde po vlakovej nehode. Mala manipulovať vyšetrovanie
02 - Modified: 2024-03-21 11:24:33 - Feat.: - Title: Eurofondy chceme čerpať efektívnejšie než v minulosti
03 - Modified: 2024-03-20 11:02:50 - Feat.: - Title: Vláda tvrdí, že chce počúvať živnostníkov. Keď hovoria, ona robí opak
04 - Modified: 2024-03-19 16:04:48 - Feat.: - Title: Ohrozené milióny a amaterizmus predchádzajúcich vlád
05 - Modified: 2024-03-18 16:30:00 - Feat.: - Title: Vie ešte chytať myši pre Slovákov? Eurofondy ukážu pravdu o Ficovi