Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
06.08.2019, 00:00

Veľkí hráči objavujú čapovanú drogériu

Čoraz viac maloobchodných hráčov ponúka svojim zákazníkom možnosť naplniť si drogériou vlastné obaly.

Veľkí hráči objavujú čapovanú drogériu
Zdroj: Dreamstime

Zákazník príde do obchodu. Vykročí k automatu, kde má možnosť načapovať si drogériu do vlastného obalu. Keď ju spotrebuje, môže sa do obchodu vrátiť s rovnakým obalom a celý proces zopakovať. Túto možnosť poskytuje svojim zákazníkom čoraz viac predajcov, ktorých spája spoločný cieľ: menej vyprodukovaných plastových obalov.


Ako prvá ponúkla slovenským zákazníkom možnosť načapovať si taliansku drogériu žilinská prevádzka Delizia v roku 2015. Postupne ju dopĺňali ďalšie ekoobchody, ktoré umožňovali nákup potravín či iných drogériových produktov bez obalu. Spomenúť môžeme Bezobalovo, Bioraj či Ecoterru. K samostatne stojacim prevádzkam sa však čoraz častejšie pridávajú aj väčšie obchodné reťazce. Plány v tomto smere majú Billa, Metro i jeho sieť predajní Môj obchod a tiež Terno.

Smer: zelenšie Slovensko
Potraviny Yeme aj veľkoobchod Metro umožňujú plnenie drogérie do vlastných obalov od minulého roka. Tento rok sa k nim

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.