Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
06.08.2019, 00:00

Veľkí hráči objavujú čapovanú drogériu

Čoraz viac maloobchodných hráčov ponúka svojim zákazníkom možnosť naplniť si drogériou vlastné obaly.

Veľkí hráči objavujú čapovanú drogériu
Zdroj: Dreamstime

Zákazník príde do obchodu. Vykročí k automatu, kde má možnosť načapovať si drogériu do vlastného obalu. Keď ju spotrebuje, môže sa do obchodu vrátiť s rovnakým obalom a celý proces zopakovať. Túto možnosť poskytuje svojim zákazníkom čoraz viac predajcov, ktorých spája spoločný cieľ: menej vyprodukovaných plastových obalov.


Ako prvá ponúkla slovenským zákazníkom možnosť načapovať si taliansku drogériu žilinská prevádzka Delizia v roku 2015. Postupne ju dopĺňali ďalšie ekoobchody, ktoré umožňovali nákup potravín či iných drogériových produktov bez obalu.

Nenechajte sa obmedzovať

Začnite tento rok absolútne bez obmedzení na HNonline.sk. Predplatné balíka DIGITAL teraz len za 1€ na 7 dní.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.