Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
27.08.2019, 00:00

Z dovolenky si priniesla novú kariéru

Vo svojom povolaní boli úspešní, no potom prišiel zlom – rozbehnutú kariéru odložili bokom a pustili sa do vzrušujúcich vlastných projektov.

Z dovolenky si priniesla novú kariéru
Zdroj: ARCHÍV JANY TROPPOVEJ

Beh, smiech, krik. Deti sa naháňajú, hračky lietajú a nasledujú pády a plač. Takýto scenár mnohí z nás dôverne poznáme, či už zo života s deťmi v domácnosti, alebo z vlastných spomienok na prvé roky života. Ako však nájsť také hračky, ktoré by boli bezpečné, praktické a navyše dobre vyzerali? Jana Troppová, zakladateľka značky Korkii, spozorovala pred dvoma rokmi dieru na trhu – a rozhodla sa vyrábať ich sama. Dnes z jej dielní v okolí Popradu vyšlo už niekoľko tisíc hračiek, na konte má dve ocenenia a netají sa ani ambicióznymi plánmi expandovať za hranice.

Cesta mladej podnikateľky Jany Troppovej k vlastnému biznisu sa začala dávno predtým, ako vyrobila prvú hračku. A v úplne inom odvetví. „Riadila som belgický podnik v Kežmarku, ktorý vyrábal vzduchové filtre do klimatizácií a zásoboval nimi celý európsky trh,“ opisuje. Vo firme pôsobila desať rokov, najskôr na obchodnom oddelení a po

90% zľava na predplatné

Získajte neobmedzený prístup k objektívnemu a nestrannému obsahu teraz len za 0,9 € na mesiac.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.