Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyV roku 2011 ste v jednom rozhovore povedali, že developer musí mať kreatívnu dušu, ktorá ho privedie do spôsobu myslenia jeho klientov. Platí to aj aktuálne, v čoraz tvrdšej konkurencii?
Áno. Realitné projekty sa vždy predávajú cez emócie. Stále existuje možnosť vybrať si napríklad rôzny byt v rôznom projekte u rôzneho developera. Aby ste ho presvedčili, že váš projekt je ten správny, je potrebná emócia a kvalita. Nie je to len o excelovskej tabuľke a troch cifrách vedľa seba. V našom prípade sa snažíme vyberať lokality, ktoré majú radi naši klienti. To je aj rieka, preto sa naše projekty vinú pozdĺž rieky.
Nie ste však jediní v istej vzdialenosti od Dunaja, už tam pôsobí viacero developerov. Nestráca sa tým vaša doterajšia konkurenčná výhoda?
Sme developer, ktorý má v prípade bytových projektov svoju históriu. Vždy sme všetko dodali načas a v požadovanej kvalite. Máme klientov, ktorí nás poznajú a veria nám. Tak isto ako široká verejnosť vie, že naše projekty sú kvalitné a zodpovedajú tomu, čo si chce klient kúpiť. Čo sa týka odlíšenia, ak by sme sa zamerali na ľavý breh Dunaja od River Parku po Euroveu, ide o územie, ktoré je teraz výrazne urbanizované. Veríme, že bezprostredný kontakt s riekou a obľúbená nábrežná promenáda bude tým správnym ťahákom.
Vyzerá to, ako by ste si kúpili celé nábrežie.
To nie.
Ale ak sa virtuálne prejdeme po tejto lokalite, tak na nábreží nie je nikto iný.
Je tam Vydrica.
Ale tá je za cestou.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.