Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
17.09.2019, 00:00

Aby udržali pracovníkov, dbajú spoločnosti o svoj imidž

Na boj s fluktuáciou sa personalisti snažia reagovať intenzívnejšou komunikáciou navonok i smerom k zamestnancom.

Aby udržali pracovníkov, dbajú spoločnosti o svoj imidž
Zdroj: Zdroj: Dreamstime

Desiatky tisíc pracovných miest a s tým spojená vidina vyššej mzdy či štedrých benefitov. Aj preto sa zamestnávatelia čoraz viac boria s fluktuáciou pracovníkov. Nájsť kvalitnú pracovnú silu nedokáže až polovica slovenských zamestnávateľov. Obzvlášť náročné to majú veľké podniky. Ako sa s týmito výzvami vyrovnávajú špecialisti na ľudské zdroje v praxi, prediskutujú 24. septembra aj účastníci blížiacej sa HNKonferencie s témou HR 2019.


Ekonomické ochladzovanie nateraz na slovenskom trhu práce nebadať. Miera nezamestnanosti sa od mája drží pod piatimi perc

Nedozvedeli ste sa všetko?

Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.