Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
23.09.2019, 00:00

Pojem značka v digitáli neexistuje

Na budovanie značky existuje v online prostredí množstvo možností. Tým najaktuálnejším trendom sa venovala konferencia Online Summit.

Pojem značka v digitáli neexistuje
Zdroj: HN/ Pavol Funtál

V súčasnosti je jednou z tém z hľadiska brandu zodpovedná komunikácia značiek. Aj to je dôvod, prečo sa stala úvodnou témou konferencie. Na Online summite o nej hovoril Peter Šurín, strategický a kreatívny riaditeľ agentúry Elite Solutions, ktorý v prezentácii zhrnul základné informácie, ktoré by mal o CSR vedieť každý, kto pracuje v oblasti marketingu. Spoločenská zodpovednosť podľa neho nie je buzzword, vyvíja sa s potrebami spoločnosti.


V kampani je dôležité reťazenie príbehu
Na Petra Šurína nadviazala aj riaditeľka marketingovej komunikácie spoločnosti O2 Lucia Petrášová. Hovorila o tom, aké dôležité sú médiá v rámci hodnotovej komunikácie značky. O2 priniesla za posledné obdobie viacero kampaní, ktoré upozornili na nejakú spoločenskú tému. Posledná bola kampaň Nebuď pirát, ktorá sa týkala zodpovedného šoférovania. Na sociálnej sieti ju naplno odštartoval Sajfa a kampaň niekoľko týždňov rezonovala v online priest

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.