Hustejšia frekvencia železničnej dopravy bude stáť milióny.TASR
StoryEditor

Vlaky každé 3 minúty. Majú vyhnať z ciest kamióny

11.10.2019, 00:00
Ambície Bruselu, ktoré si stanovil na ceste za lepším životným prostredím, sú v slovenských podmienkach nateraz nereálne. Nepomôže ani zhustenie koľajovej prepravy.

Nákladná doprava putujúca viac ako 300 kilometrov sa má presúvať z ciest na železnice. Konkrétne tretina jej súčasného objemu, a to už do roku 2030. Takto to chce Brusel v mene kvalitnejšieho životného prostredia. Slovenské žele...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár) 02 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 03 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút 04 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta 05 - Modified: 2024-04-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Dopravné značky, ktoré musia vodiči dokonale poznať. Mnohí však zaváhajú
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. apríl 2024 05:03