Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
17.10.2019, 18:00

Šéf železníc priznal obrovské meškania na južnej trase. Za zlú hygienu vo vlakoch môžu cestujúci, tvrdí

Sťažnosti na meškania vlakov chodia pravidelne, priznáva v rozhovore pre HNtelevíziu generálny riaditeľ Železničnej spoločnosti Slovensko Filip Hlubocký.

Vlaky tento rok prepravia viac ako 70 miliónov cestujúcich. Aká je však kvalita vlakov a sú cestujúci spokojní? Tieto otázky sme sa pýtali na tematickom mieste - v kupé nového vozňa - generálneho riaditeľa Železničnej spoločnosti Slovensko Filipa Hlubockého.

„Ja som veľmi kritický cestujúci, asi najkritickejší, keďže mám na starosti osobnú dopravu. Všímam si všetky nedostatky,“ priznáva riaditeľ, ktorý tvrdí, že vlakmi cestuje pravidelne.

Pripustil, že problémov vlakov je hygiena. „Náš personál vždy v stanici, z ktorej vlak vychádza, čistenie zabezpečí,“ hovorí o procesoch Hlubocký, podľa ktorého za zlú hygienu vo vlakoch môžu cestujúci, čo podľa neho odráža kultúru správania. Vozne pritom čistia každých 24 hodín.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.