Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
30.10.2019, 11:35 Aktualizované dňa 30.10.2019 o 17:38

Pošta modernizuje: Aplikácia má skrátiť dlhé rady, umožní sledovanie balíka

Štátny doručovateľ pokračuje vo vynovovaní svojho portfólia a predstavil mobilnú aplikáciu, ktorá má v rámci stratégie Pošta 2020 zefektívniť procesy v prevádzkach.

Slovenská pošta
Zdroj: TASR

Objednám si balík a online sledujem jeho putovanie ku mne domov. Ak mi nevyhovuje termín doručenia, zmením ho. Pred cestou do pobočky si zase nechám vytlačiť poradový lístok a vyhnem sa čakaniu. Aj takéto vymoženosti prináša mobilná aplikácia Slovenská pošta.

​Odkedy sa objavila vo virtuálnom priestore, stiahlo si ju vyše tritisíc používateľov. Spoločnosť od nej očakáva, že skreše počty čakajúcich z radov v kamenných pobočkách, najmä v exponovanom období pred sviatkami.

„Prioritný efekt je, aby tí ľudia, ktorí k nám potrebujú a chcú chodiť osobne, mali to vybavenie komfortnejšie a aby to išlo rýchlejšie a plynulejšie,“ povedal pre HN generálny riaditeľ Slovenskej pošty Peter Helexa. K efektívnejšiemu fungovaniu štátneho kolosu má prispieť aj služba Balíkoboxov, ktoré plánuje spoločnosť ďalej rozširovať. Z nich si zákazník môže vybrať zásielku 24 hodín denne bez návštevy pobočky.

Digital + 25€ palivová karta

Obdarujte seba alebo svojich blízkych exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín a ako darček od nás získate palivovú kartu v hodnote 25€.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.