Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
30.10.2019, 11:35 Aktualizované dňa 30.10.2019 o 17:38

Pošta modernizuje: Aplikácia má skrátiť dlhé rady, umožní sledovanie balíka

Štátny doručovateľ pokračuje vo vynovovaní svojho portfólia a predstavil mobilnú aplikáciu, ktorá má v rámci stratégie Pošta 2020 zefektívniť procesy v prevádzkach.

Slovenská pošta
Zdroj: TASR

Objednám si balík a online sledujem jeho putovanie ku mne domov. Ak mi nevyhovuje termín doručenia, zmením ho. Pred cestou do pobočky si zase nechám vytlačiť poradový lístok a vyhnem sa čakaniu. Aj takéto vymoženosti prináša mobilná aplikácia Slovenská pošta.

​Odkedy sa objavila vo virtuálnom priestore, stiahlo si ju vyše tritisíc používateľov. Spoločnosť od nej očakáva, že skreše počty čakajúcich z radov v kamenných pobočkách, najmä v exponovanom období pred sviatkami.

„Prioritný efekt je, aby tí ľudia, ktorí k nám potrebujú a chcú chodiť osobne, mali to vybavenie komfortnejšie a aby to išlo rýchlejšie a plynulejšie,“ povedal pre HN generálny riaditeľ Slovenskej pošty Peter Helexa. K efektívnejšiemu fungovaniu štátneho kolosu má prispieť aj služba Balíkoboxov, ktoré plánuje spoločnosť ďalej rozširovať. Z nich si zákazník môže vybrať zásielku 24 hodín denne bez návštevy pobočky.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 61% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.